Carnarvon Nationaal Park - Reisverslag uit Carnarvon, Australië van José Roelands - WaarBenJij.nu Carnarvon Nationaal Park - Reisverslag uit Carnarvon, Australië van José Roelands - WaarBenJij.nu

Carnarvon Nationaal Park

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

17 Oktober 2014 | Australië, Carnarvon

Het was weer een lange dag met vooral Road trains en dode kangoeroes langs de weg. We volgden Dawson Highway. Tussendoor wilden we koffie pakken in een dorp: kon alleen bij een benzinepomp. In het café kon echt alleen maar bier geschonken worden. Dat is pas een duidelijk beleid!

Na veel hobbels op een of ergerde weg kwamen we aan op het Takarakka Bush Resort. Dit zijn de plekken hoor. Heel ruim opgezet middenin de natuur. Zicht op witte rotsen en overal vogelgeluiden. Naast de bus springen kangoeroes en er zit een vogelbekdier een stukje van ons vandaan. Ik heb geen kind aan Ronald hier. Verrekijker en telescoop ( thanks Mitchell) in draagvlak en oren gespitst. Ik moet zeggen, die man van me kan wel de goede plekken in zo'n groot land vinden!

• 17 Oktober 2014 - 14:12

Rianne:

Heel leuk om jullie reisverslagen op deze manier te kunnen lezen. Ik kijk al naar jullie volgende verslag uit. Nog een hele fijne reis met veel mooie dingen te zien en doen. Groetjes Rianne

• 17 Oktober 2014 - 23:04

Eric:

Zo te lezen een geweldige ervaring. Vooral de walvissen, maar niet die dode kangoeroes. Kijken met plezier uit naar het volgende verslag.

• 18 Oktober 2014 - 08:26

Gertie:

Jullie hebben al veel gezien en gedaan! Leuk om te lezen en jullie mee te volgen, alsof we er ook een beetje bij zijn

• 18 Oktober 2014 - 17:41

Gert:

In elk geval goed begonnen als ik het zo lees. Geweldig, die totaal andere vogelwereld, het vogelboek zal ver versleten zijn bij terugkomst schat ik, want je zult het zeer regelmatig moeten raadplegen. Dat vogelbekdier is wel héééél speciaal. Ga vooral zo door zou ik zeggen.

• 19 Oktober 2014 - 09:42

Daan En Heleen:

Zo telezen vervelen jullie2 je eigen niet. Ik denk dat je niet uitgerust terug komt, maar vermoeid en wel zeer voldaan. We zeggen geniet er in vollen teugen van en kijk uit.
    Vanmiddag vieren we onze verjaardag en we zullen er wel eentje (denk meer op jullie nemen) en wat als een paal boven water staat is dat het vroeger is afgelopen zonder jullie erbij PROOST

gr dd en hl

• 19 Oktober 2014 - 15:57

Petra:

Hoi,

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Geniet maar lekker verder.

Groetjes,
    Petra

• 21 Oktober 2014 - 14:35

Janneke:

Hoi Ronald en Jose

Ik kreeg net gisteren van Huib de mail van jullie dus even gekeken, heerlijk hoor zo.n reis wat zullen jullie genieten zo'n andere omgeving echt mooi en het begin van de zomer dat kunnen we hier niet zeggen, hier is de herfst nu toch echt begonnen het onweert hier zelfs om 2 uur in de middag. Het idee walvissen, kangeroes....heel heel veel plezier samen ik hoop dat de tijd niet te snel gaat voor jullie.

Groetjes Janneke.