Carnarvon Nationaal Park - Reisverslag uit Carnarvon, Australië van José Roelands - WaarBenJij.nu Carnarvon Nationaal Park - Reisverslag uit Carnarvon, Australië van José Roelands - WaarBenJij.nu

Carnarvon Nationaal Park

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

17 Oktober 2014 | Australië, Carnarvon

Het was weer een lange dag met vooral Road trains en dode kangoeroes langs de weg. We volgden Dawson Highway. Tussendoor wilden we koffie pakken in een dorp: kon alleen bij een benzinepomp. In het café kon echt alleen maar bier geschonken worden. Dat is pas een duidelijk beleid!

Na veel hobbels op een of ergerde weg kwamen we aan op het Takarakka Bush Resort. Dit zijn de plekken hoor. Heel ruim opgezet middenin de natuur. Zicht op witte rotsen en overal vogelgeluiden. Naast de bus springen kangoeroes en er zit een vogelbekdier een stukje van ons vandaan. Ik heb geen kind aan Ronald hier. Verrekijker en telescoop ( thanks Mitchell) in draagvlak en oren gespitst. Ik moet zeggen, die man van me kan wel de goede plekken in zo'n groot land vinden!

• 17 Oktober 2014 - 10:35

Christiaan:

Leuk verslag mama! De foto's van die camping geven een goed beeld: doet tropisch aan. En een vogelbekdier nog wel. bijzonder hoor!

• 17 Oktober 2014 - 11:45

Petra:

Hallo Jose en Ronald,

Leuk om de reis verslagen te lezen.
    Jullie hebben nu hele bijzondere dingen gezien.
    Super lijkt het me om met een camper zo rond te reizen!
    Heel veel plezier en goed blijven smeren. X

• 19 Oktober 2014 - 16:25

Leila:

Lieve Jose,
    Wat leuk om op deze manier een beetje mee te kunnen genieten van jullie reis. Wat een ervaring. Voor jouw vakgebied wel apart dat je geen koffie kunt krijgen maar alleen bier!!!
    Veel plezier en geniet ze samen!! XXX Leila