Jetlag verwerken in Birkdale - Reisverslag uit Birkdale, Australië van José Roelands - WaarBenJij.nu Jetlag verwerken in Birkdale - Reisverslag uit Birkdale, Australië van José Roelands - WaarBenJij.nu

Jetlag verwerken in Birkdale

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

12 Oktober 2014 | Australië, Birkdale

Zondag en maandag

We moesten echt nog bijkomen dit weekend van de reis. We hebben heerlijk op ons gemak met zijn allen ontbeten. Een handig au-bain-marie pannetje zorgde voor heerlijke zachtgekookte eitjes. En dan nog meloen en veel koffie. Heerlijk lang zitten praten met Shirley en Michael. Zij gingen lunchen ergens en hebben ons bij de boulevard afgezet. Hier hebben we zitten lunchen in een jachtclub en een rondje gewandeld langs de prachtige baai die bezaaid was met allerlei bootjes.

Het was heerlijk weer en echt het begin van een lange zomer hier.

We werden netjes opgepikt en daarna Julie opgehaald en weer op ons logeeradres aangereden. Ik ben toen gaan goochelen met de tablet en de sd-kaart maar toen als een blok in slaap gevallen.

Intussen werd er wederom heerlijk gekookt: lamsbout en zoete aardappels en pompoen. En een lekker glas wijn. En van het een kwam het ander. Het was een mooie avond met muziek en mooie gesprekken. Ik ben iets te lang blijven plakken maar het was ok.

Maandagochtend hebben we heerlijk rustig op het terras in de ochtendzon ontbeten en koffie gedronken. Wat een heerlijkheid om zo wakker te worden. Michael heeft ons naar het verhuurbedrijf gebracht en de andere gast naar het vliegveld. Het is duidelijk dat dit geen  standaard b&b service is dus we hebben betaald voor het eten en drinken.

Het was een heerlijke start van onze vakantie in ieder geval!

Bij Apollo het busje opgehaald: klein en praktisch ingericht. Het is even spannend met het links rijden en schakelen maar we zijn rond 11.30 uur gaan rijden. Route langs de Sunshine Coast naar Hervey Bay. Prachtige kust en mooi landschap.